Reklamácie

V prípade reklamácie poškodeného tovaru alebo tovaru, ktorý sa vôbec nepodobá na ten z objednávky, sa už zíde znalosť anglického jazyka. Ak neviete ako postupovať pri reklámcii, postupujte podľa tohto návodu:

Postup reklamácie

Prvou možnosťou je kontaktovať predajcu neformálne cez „Contact seller“. V krátkosti opíšte svoj problém, nespokojnosť, priložte fotky a pokúste sa navrhnúť riešenie (ideálne vrátenie peňazí). Ak neuspejete, prichádza na rad oficiálna cesta – otvoriť s predávajúcim spor (Open dispute). Do formuláru vyplníte stručne popis vášho problému s daným produktom. Ak je to možné, pridajte fotku, ktorá dokumentuje stav tovaru. Jasne uvediete, aké požadujete riešenie – môže to byť výmena tovaru, čiastočné alebo úplné odškodnenie.

Spor môžete otvoriť od 6. dňa po vytvorení objednávky do 15. dňa po uzatvorení objednávky (teda po prijatí tovaru na vašej adrese), na daný produkt iba jediný raz. Predajca by mal do 15 dní odpovedať. Ak k tomu nedôjde, nastáva ďalšia úroveň „Escalate dispute“, kedy do sporu vstúpi AliExpress a vyriešenie vášho problému v krátkej dobe zariadi.

aliexpress.com - druhy reklamácii

Zdroj: megabonus.com

Nakupovať

Design & Developed by Market.sk